wtorek, 13 stycznia 2015

Po długiej przerwie przyjemne informacje...

Welcome!





Hej moim czytelnicy! *uśmiecha się szeroko* Chciałabym Was pocieszyć małym info ^-^ 
Wraz z rozpoczęciem ferii znów zasiadam do pisania po północy, więc rzeknę tak - pod koniec stycznia/na początku lutego możecie wyczekiwać nowego rozdziału :D 
Jakby ktoś go nie zauważył, czy zapomniał o moim blogu i o przygodzie Aillen zajrzę do wszystkich i powiadomię :) 
Przy okazji wezmę się wreszcie za czytanie WASZYCH blogów, oj narobiłam sobie zaległości, co? :P 
Dużo do czytania? 
Mam nadzieję, iż tak ^^
Bardzo się za Wami stęskniłam xd
A i jeszcze takie pytanko:
Kto wybiera się na koncert? :D
Ja jadę *marzenia się spełniają* ^^
Fakt faktem dupne miejsca, bo na płycie, ale ta myśl, że tam będę *o*
Ahh, nie potrafię opisać tego uczucia :3
Dobra kończę, nie zanudzam, uciekam :*



Pozdrawiam
Całuję
Wasza Nevi :*

1 komentarz:

  1. Troszku późno dobrałam się do tego fanfiction, ale mimo to mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości będzie ono kontynuowane 😂😘❤

    OdpowiedzUsuń